Dar niekad nebuvo taip sudėtinga planuotis keliones. Nors vasarą pavyko porą kartų išskristi – rudeniui jau teko atšaukti 3 keliones, bet apie tai kažkada vėliau. Būtinai reziumuosiu šiuos metus, o šį kartą noriu pagirti suomių avialinijas Finnair.

Rugsėjo pradžioje Suomija buvo bene pati saugiausia šalis Europoje (laikėsi ~4 atvejai 100000 gyventojų). Ta proga porą savaičių prieš (iš ankščiau pirkti bilietus tiesiog nebėra jokios prasmės) nusipirkome skrydį savaitgaliui į Helsinkį.

Per tas porą savaičių Lietuvos sergamumo rodikliai pradėjo itin kilti ir prieš išskrendant pasiekė 16 atvejų 100000 gyventojų, tad štai kitas klausimas – ar nereikės izoliuotis atskirtus Suomijoje?

Likus trims dienoms iki skrydžio suomiai paskelbia, kad atvykstant iš Lietuvos 14 dienų saviizoliacija yra rekomenduojama. Nusprendžiame, kad žodis „rekomenduojama“ gali bet kada pasikeisti ir nusprendžiam atšaukti kelionę. Atšaukiame viešbutį (tarp kitko panašu, kad visas pasaulis įpras nuo šiol naudoti tik „free cancellation“ politiką taikančių viešbučių rezervacijas). Pagal per pandemiją taikomas taisykles bilietą pasikeisti galima tik savaitė prieš skrydį, kas atrodytų kaip ir logiška.

Suprantu, kad mūsų bilietai jau prarasti, beeeeet dėl viso pikto susisiekiu su Finnair. Papasakoju situaciją. Beje tai, kad reikia karantinuotis visose avialinijose nėra priežastis leisti atšaukti skrydį. Visgi mano nuostabai su manim susisiekęs agentas leidžia nemokamai pakeisti skrydžio datą. Nusprendžiam perkelti skrydį į kitą vasarą ir po minutes gauname naujus bilietus!

Ta proga noriu labai pagirti Finnair! Jūs tiesiog šaunuoliai! O ir aš pagaliau būsiu buvęs ne tik Helsinkio oro uoste, bet aplankysiu ir patį miestą.

Na ir pabaigai – moralas: visada susisiekite su avialinijomis/viešbučiu ar kitas paslaugas teikiančiomis bendrovėmis – šie laikai tokie keisti, kad visi stengiasi rasti kompromisą!