Po beveik mėnesio tylos, kurios priežastis buvo kelionė po Aziją, pasisėmęs energijos – grįžtu su Indonezijos ir Singapūro pasakojimų serija.

Tikėjausi vis ką nors parašyti būdamas azijoje, bet būnant ten mažai norisi traukti telefoną iš kišenės, kai gali mėgautis vandenynu, draugiškais žmonėmis ir nuostabiu maistu.

Šį kartą skrydžiui į Aziją rinkomės Lufthansa avialinijas. Mano sena svajonė buvo skristi su didžiausiu pasaulyje keleiviniu lėktuvu Airbus A380 taigi neslėpsiu, kad viena iš priežasčių skristi per Frankfurtą buvo būtent tai.

Lufthansa A380 talpina 509 keleivius, be didžiausio keleivinio lėktuvo titulo šis žvėris yra ir sunkiausias (logiška) lėktuvas – 560 tonų (max). Dviaukščio lėktuvo aukštis taip pat įspūdingas – net 24 metrai.

Airbus A380 salonas

Prieš kelis mėnesius viena avia kompanija Airbus paskelbė nutraukianti šių lėktuvų gamybą, po to kai didžiausias užsakovas sumažino lėktuvų kiekį nuo 53 iki 14. Taigi, kiek daugiau nei dešimtmetį (pirmas lėktuvas pradėjo skrydžius 2007 metais) trukusi šio milžino era baigiasi.

Lėktuvas buvo pažįstamas iš daugybės aviacijos dokumentikos laidų, tad jausmas atsidurti šio lėktuvo viduje tarsi mažos svajonės išsipildymas. Įdomus dalykas, kas domisi aviacija – neabejotinai žino, kad šio lėktuvo gamybos procese dalyvauja 4 valstybės – Jungtinėje karalystėje gaminami sparnai, Vokietijoje fiuzeliažo galas, Ispanijoje galiniai posparniai, Prancūzijoje – likusios fiuzeliažo dalys. Naudojant vandens/orio ir žemės transportą visos dalys pasiekia Tulūzą Prancūzijoje ir čia surenkamos į vieną milžinišką lėktuvą.

Airbus A380 salonas

Liūdnoji dalis – pirmas nuo konvejerio… norėjau rašyti nulipęs… A380 po nesėkmingų bandymų parduoti buvo supjaustytas ir parduotas atskiromis dalimis. Tad galbūt ir jums metas paskubėti ir išbandyti šį lėktuvą.