Labas!

Mano vardas Marius. Keliauju didesnę savo gyvenimo dalį ir noriu pasidalinti
savo išbandytais savarankiskų kelionių planais bei patarimais

Kelionių planai

Roma savarankiškai

Šis kelionės planas yra paruoštas 3 naktų kelionei (šeštadienis-antradienis) pagal "Ryanair" kompanijos skrydį Vilnius - Roma - Vilnius.

Šis kelionės maršrutas yra išbandytas 2017 metų gruodį.

Paryžius savarankiškai

Šis kelionės planas yra paruoštas savaitgalinei, 3 naktų kelionei (ketvirtadienis-sekmadienis) pagal "AirBaltic" kompanijos skrydį Vilnius - Paryžius - Vilnius.

Šis kelionės maršrutas yra išbandytas 2018 lapkritį. Tai 10-asis mano apsilankymas Paryžiuje, tačiau kelionės draugams, tai buvo pirmas vizitas.

Blogas

2020 08 16

Trumpos atostogos Kipre pandemijos metu

Ilgai svarsčiau ar pavyks šiemet kur nors išvykti prie jūros už Baltijos šalių ribų – ir vistik besibaigiant vasarai šis noras išsipildė, tad šį kartą apie labai trumpas, bet labai geras atostogas vienoje saugiausių laikytoje saloje…

2019 08 05

Aukščiausia Indonezijos statula – Garuda Wisnu Kencana

Jeigu esate buvę Balyje prieš kelis metus turėjote pastebėti keistą, labai aukštą objektą ir kraną matoma tolumoje nuo pagrindinių Balio paplūdimių. Anksčiau vis svarsčiau kas čia statoma, gal koks milžiniškas viešbutis ar pan. Ir net nelabai…

2019 07 31

Apleisti Balio lėktuvai

Balis garsėja savo šventyklom, lankytinom vietom, paplūdimiais, tačiau čia yra dar vienas įdomus dalykas – apleisti lėktuvai.

2019 07 23

Budapeštas: dar vienas miestas į kurį norėsis sugrįžti

Budapeštą lėktuvu nėra taip lengva pasiekti. Tiesioginių skrydžių nėra, o netiesioginiai pakankamai brangūs, tad šis senas planas, aplankyti Vengriją vis būdavo nukeliamas į ateities planus. Kaip ir minėjau šį kartą prireikė vykti darbo reikalais, tad ta…

2019 06 28

Nusa Penida: nuostabios gamtos kampelis Indonezijoje

Iš Gili salos patraukiame į kitą Indonezijos salą – Nusa Penida. Kalbėdamiesi su vietiniais sužinojome, kad panašiai atrodė Balis daug metų atgal, kai turizmas nebuvo taip išvystytas kaip dabar. Dviejų dienų turui pasirinkome vieną iš rekomenduojamų…

• 2019 06 28
  • Indonezija, Azija, Nusa Penida
2019 06 14

Gili sala: žydro vandens rojus Indonezijoje

Paliekame Džogjakartą ir jau sutemus nusileidžiame Balio oro uoste. Nors Balis ir itin pamėgta turistų sala – mums čia labai patinka. Belaukdami bagažo užuodžiame nerealiai skanių smilkalų kvapą ir nusiteikiame puikiam vakarui. Į Balį dar sugrįšime,…

• 2019 06 14
  • Azija, Gili Trawangan
2019 06 06

Džogjakarta: kita Indonezijos pusė, selfiai su vietiniais bei kvapą gniaužiančios šventyklos

Šių metų kelionės į Aziją tikslas – Indonezija. Nors prieš tai tekę būti Balyje, visgi nusprendėm šį kartą aplankyti ir daugiau salų, tad išsimiegoję Singapūre jau nuo ankstyvo ryto keliaujam atgal į oro uostą. Changi Airport…

• 2019 06 06
  • Azija, Džogjakarta
2019 05 29

Azija: kelionė didžiausiu keleiviniu lėktuvu pasaulyje

Po beveik mėnesio tylos, kurios priežastis buvo kelionė po Aziją, pasisėmęs energijos – grįžtu su Indonezijos ir Singapūro pasakojimų serija. Tikėjausi vis ką nors parašyti būdamas azijoje, bet būnant ten mažai norisi traukti telefoną iš kišenės,…

2019 02 12

Kvala Lumpūras: neturistinis Kampung Baru rajonas ir jo panašumas į Šnipiškes (+interviu su Fuad Fahmy)

Lankydamiesi Kvala Lumpūre pagalvojome, kad norėtųsi įsigyti kokį įdomesnį. mažiau turistinį turą su vietiniu gidu. Pradėjome žvalgytis po pasiūlymus ir radome ekskursiją po mažai turistams pažįstamą rajoną Kampung Baru, esantį vos viena stotelė nuo Petronas Towers…

• 2019 02 12
  • Kvala Lumpūras, Malaizija
2019 01 28

Balis: Pasivaikščiojimas vandenyno dugnu – „Seawalker”, Sanur

Sanuras – itin dažnai siūlomas lietuvių kelionių agentūrų kurortas Balyje. Asmeniškai mums jis kiek per ramus, labiau orientuotas į vyresnę „publiką“. Čia gausu restoranėlių ant jūros kranto, ramu ir vyrauja lėtas tempas. Dar nebuvę čia jau…

2019 01 25

Kvala Lumpūras: “Menara” televizijos bokštas arba kodėl jis, o ne “Petronas Towers”

Kvala Lumpūras, kaip ir kiekvienas didmiestis turi savo simbolį, tai – 451 m. aukščio bokštai dvyniai “Petronas Towers”. Šešis metus (1998-2004 m.) tai buvo pats aukščiausias pasaulio pastatas. Šį kartą vietoje užsikėlimo į bokštus pasirinkome kitą…

• 2019 01 25
  • Kvala Lumpūras, Malaizija

Reikia pagalbos ar patarimo savarankiškos kelionės planavime?

Susisiekite su manimi ir aš padėsiu suplanuoti jūsų savarankišką kelionę. Plačiau apie tai kuo galiu padėti rasite "Paslaugų" puslapyje